Tutaj powinien być opis

Co zrobić, kiedy nic nie mogę zrobić? – zajęcia projektowe przeprowadzone w klasie II.

Na samym początku wychowawczyni zaprosiła swoich uczniów do eksperymentu, który wzbudził w dzieciach wiele różnych emocji. Zadaniem uczniów należało zamknąć oczy i wspólnymi siłami ułożyć z gumy wskazaną figurę. Następnie obejrzeli film pt.: „Czym jest trema”, który był wstępem do burzy mózgu podczas której uczniowie próbowali znaleźć odpowiedzi na nurtujące ich pytania: Kto i kiedy odczuwa tremę? Dlaczego jest czymś naturalnym? Jak można sobie poradzić z tremą? W dalszej części zajęć uczniowie odgrywali scenki teatralne ukazując różne rodzaje emocji. Każdy występ został nagrodzony gromkimi brawami. W końcu nadszedł czas na pracę zespołową. Każdy zespół otrzymał jedno zdjęcie, zadaniem uczniów należało znaleźć odpowiedzi na pytania do fotografii. Co mogło się zdarzyć? Co czuje bohater zdjęcia? Jak mogliby poradzić sobie z tymi emocjami? Podsumowując zajęcia wykonaliśmy zadanie z kostką ewaluacyjną, a następnie każdy uczeń przykleił na naszym klasowym drzewku emocji emotkę swoich uczuć po dzisiejszych zajęciach. To był udany dzień pełen wielu różnych emocji, które towarzyszą nam każdego dnia na każdym etapie naszego życia.